JANG HYUK

JANG HYUK

همه چی در مورد جانگ هیوک
JANG HYUK

JANG HYUK

همه چی در مورد جانگ هیوک

فیلم Jungle Juice (2002)

به نام خدا


  






 
 فیلم کره ای بسیار دیدنی قانون جنگل Jungle Juice

با بازی جانگ هیوک



Jungle Juice
کشور : South Korea
ژانر: کمدی ، اکشن
زیرنویس: فارسی
زمان فیلم: 98 دقیقه
پخش کننده: xenterOne
تاریخ اکران: 10/25/2002



خلاصه داستان

کیت (جانگ هیوک) و چول سو (لی بوم سو) دو آدم ساده لوح و خوش شانس هستند ، که به طور اتفاقی وارد شبکه ی مافیای محلی می شن و ماموریت انجام یک معامله ی کوکائین رو به عهده می گیرن ، که البته کارها درست پیش نمی ره و حالا آنها بیست میلیون وون به رییس شبکه بدهکار هستند . در ادامه این دو به همراه دختری فاحشه به نام مگ ریون ( هان هی جین ) و گروهی از خلافکار ها و آدمکش ها به سئول و پوسان فرار می کنند و با اتفاقات ناگواری مواجه می شن و زندگی آنها در معرض خطر قرار می گیره .

در حال تماشای "قانون جنگل" بیننده مرحله به مرحله از وقایع عجیب داستان مطلع می شه .بخش های طنز و اکشن فیلم هر دو به خوبی ساخت و پرداخت شده اند . و صرف نظر از تفاوت در لهجه های محلی ، همه ی افراد با گویشی یکسان اما شیوه ای متفاوت صحبت می کنند . اگر چه صحنه های اکشن بسیاری در فیلم وجود داره ، اما تمامی آنها به خوبی توسط موسیقی آرام و دلهره آوری به یک دیگر پیوند زده شده اند .
اگر همه ی بازیگران با تنوع بیشتری نقش خود را اجرا می کردند ، ضرب آهنگ فیلم و طنز سبکی که در ابتدا نشان داده شده بود ، تا پایان فیلم ، حفظ می شد. در کل "قانون جنگل" فیلمی است که تلاش می کنه بیشتر سرگرم کننده باشه .



تهیه کننده: Cha Seung-jae
کارگردان: Cho Min-ho

بازیگران
Jang Hyuk
 Lee Bum-soo
 Son Chang-min
Jeon Hye-jin
Kim Young-sun
Lee Bong-kyu
Bong Tae-kyu
Kim Man

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد